Sanat Nedir Kısaca

Sanat Nedir Kısaca

- in Dersimiz

sanatSanat, insanın kendini ifade etme yollarından biridir.

Sanat, biçim yaratır. Biçim verme endişesi bütün sanatlarda ortaktır. Fark, biçim verilen malzemededir. Örneğin; heykel çamurun veya taşın, biçim verilmiş şeklidir. Edebiyat da sözlere biçim verir.

Sanat, belirli bir konu, içerik ve tema taşıyan güzelliktir, kalıcıdır. “Sanat doğanın içindedir. Sanatçı bunu oradan çıkarabilendir.”

Albrecht Dürer

32 Comments

  1. Arkadaşlar Kesinlikle TÜRK EDEBİYAT 1.Yazılıda Çıkacak

  2. BEN bu siteyi çok sevdim çok başarılı ancak bu kadar olur ÇOK GÜZEL

  3. bence bu site eh işte denilebilecek bir site

  4. BENCE FAZLA GÜZEL BİŞE DEYİL

  5. Sözlükte “sanat” ne demek?
    1. Bir duygunun, tasarının ya da güzelliğin anlatımında kullanılan yöntemlerin tümü ya da bu anlatım sonucunda ortaya çıkan üstün yaratıcılık; bir meslekte uyulması gereken kuralların tümü.
    2. Belli bir uygarlığın anlayış ve beğeni ölçülerine uygun olarak yaratılmış anlatım; zanaat.
    3. Bir şey yapmada gösterilen ustalıksanat
    Sanat kelimesinin ingilizcesi
    adj. art
    n. art, craft, artifice, profession, trade
    Köken: Arapça

  6. Sözlükte ?sanat? ne demek?
    1. Bir duygunun, tasarının ya da güzelliğin anlatımında kullanılan yöntemlerin tümü ya da bu anlatım sonucunda ortaya çıkan üstün yaratıcılık; bir meslekte uyulması gereken kuralların tümü.
    2. Belli bir uygarlığın anlayış ve beğeni ölçülerine uygun olarak yaratılmış anlatım; zanaat.
    3. Bir şey yapmada gösterilen ustalıksanat
    Sanat kelimesinin ingilizcesi
    adj. art
    n. art, craft, artifice, profession, trade
    Köken: Arapça

    Arkadaşlar Burdaki Yazıdan Bilgi Edinebilirsiniz 🙂

      1. çok beğendim teşekkürler kültürel belek

  7. çok güzel bu arada nilsu ve elanur kopyala yapıştır yapmışsınız 🙂

  8. güzel ama bana daha uzunu gerekiyor 🙂

    1. uzunu gerekiyorsa sanat nedir gogleden yazman yeterli bu kısası isteyene kısa isteyene uzun.

  9. yaaa altıncı sınıf düzeyinde yokmu yhaaa

  10. güzel bir site beğendim

  11. bence eh işte ama işime yaradı 🙂

  12. çok sağolun sizin sayenizde hocadan fırça yemedim

  13. süper yaaa yahuuu!!!

  14. ben beğendim. İşime yarar. Hocada beğenir. Anlamlı cümleler var.

  15. istediklerim yazmıyor hiç beğenmedim

  16. eh işte işimi gördü

  17. tuğçe özdemir

    çok beğendim kim yazmışsa ellerine sağlık çok işime yaradı

    bunu yazana çok tşk ediyorum :d

  18. Çok işime yaradı.

  19. Basarili 😃

  20. kısa ve öz HARİKA

  21. İyisiniz İyi Ama OrtaOkul seviyesıde paylasın bn lıselıyım ama gordugunuz gıbı ısı yarayanlar oluo tsk… 😀

  22. kullanıcı :D

    emeğe saygı >:/

  23. eh işte işimi gördü idare eder maa sanat için çok kısa

  24. Çok güzel kısa ve öz

  25. Güzel beğendim:-D

  26. Bence her şeyi kısa ve öz anlatmış bu yüzden güzel.

  27. Sanat çok güzeldir ATATÜRK sanata önem verirdi

  28. guezel sınav da cıkacak bizim iyi oldı

  29. bilgiler iiçin teşekkürler…………….

Yorum Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir